Müşterilerin Beklentileri, Hangi Sektördeyseniz, hangi ürünü üretiyorsanız, hangi ürünü satıyorsanız, hiç
değişmemektedir.
1-) İlgi
2-) Yüksek Kalite
3-) Makul Fiyat
4-) Planlı Aktivite
5-) Tutulan Sözler
6-) İletişim Kanalları Arası Entegrasyon
7-) Müşteri Merkezli Yönetim
“İnsanlar ne söylediğinizi ya da ne yaptığınızı unuturlar, ama onlara ne hissettirdiğinizi asla unutmazlar.”
Biz hissederek başladık yaptığımızsa sadece hislerimizi paylaşmaktır.
Ayrıca Kuzaytepe ‘nin gölgesi tüm türkiyeyi kapsamakta olup gölge müşteri hizmeti ilede müşteri
beklentilerini ve işleyiş düzeninide gölgeyebilmektedir..